Suzuki Volusia Forum banner
81 - 99 of 99 Posts
Hallo allemaal - ik heb een VX 800 en ik wil er het maximale uithalen - wat betreft de versnelling.

Opmerking: ik wil de langste 5e versnelling die je je kunt voorstellen hebben!?

Wat kan ik doen?

Opmerking - ik heb al een 1400 aandrijfas gekocht.
Ik wil de achterband vervangen.

Wat kan ik nog meer doen!?

Ik hoor graag van je
Groeten

hallo beste allemaal - ik heb een VX 800 en ik wil er het maximale uithalen - wat betreft de versnelling.

Opmerking: ik wil de langste 5e versnelling die je maar kunt bedenken!?

Wat kan ik doen?

Opmerking - ik heb al een 1400 aandrijfas gekocht.
Ik wil de achterband vervangen.

Wat kan ik nog meer doen!?

Ik hoor graag van je
groeten
Je moet de achternaaf vervangen. De aandrijfas is nodig om de nieuwe achteraandrijving te accommoderen. Schaf een C90-type achteraandrijving aan. De aandrijfas moet mechanisch worden aangepast om de kortere afstand tussen de aandrijving en de kruiskoppeling te passen.

RV

Om de volgende vraag te beantwoorden.

Heeft de DJ Drive-mod invloed op de nauwkeurigheid van de snelheidsmeter?
De snelheidsmeter van mijn C50 uit 2007 is altijd erg nauwkeurig geweest. Dezelfde snelheid als anderen die met mij meereden. Altijd dicht bij die digitale snelheidsweergaven langs de weg.
Na mijn DJ Drive-mod voelde het alsof iedereen sneller reed. Dus ik heb een test uitgevoerd met een GPS-snelheidsmeter-app.
Hier zijn mijn resultaten:

GPS-app Snelheidsmeter
20 21

30 32
40 43
50 54
60 65
70 76
80 86
Niet echt geĂŻnteresseerd om harder dan 80 mph te gaan.

Dus op mijn motor is het antwoord ja, maar alleen merkbaar boven de 50 mph.

Hieronder staat een kopie van een e-mailantwoord dat ik heb gestuurd op een vraag over "Wat is een C90-mod?"

Ik krijg dit vaak, dus in plaats van het antwoord "zoek", heb ik geprobeerd een zo kort mogelijke samenvatting te geven van wat er komt kijken bij het uitvoeren van een C90-drive-mod aan een 800.

Ik ben echt van plan deze post te gebruiken als een simpele uitleg van wat er komt kijken bij het uitvoeren van de swap. En egoĂŻstisch wil ik een plek hebben waar ik naartoe kan gaan en kan knippen en plakken de volgende keer dat ik het gevraagd word. :D

Ik wil niet dat deze thread gepolitiseerd wordt in "wie was de eerste" "wie is beter" of "wie is mooier" of "wie heeft wie bedrogen". Voel je vrij om alles toe te voegen wat ik gemist heb, maar als deze thread afglijdt naar een "wie"-wedstrijd, stuur ik de hele zaak zelf naar de prullenbak.
Viper
Goed artikel, Viper. Het enige dat ik zie dat je gemist zou kunnen hebben, voor OTR-rijders: 14% betere brandstof kilometerstand, maat.

Welkom uit Kennesaw GA!

Hetzelfde als wat? Dit is een 18 jaar oude thread, en ik ga hem niet teruglezen om het uit te zoeken. Als je vraagt of het hetzelfde is als een 09, ja, dat is het.
Verdomme, ik wist niet dat het zo oud was
Ik heb een 87 VS 1400 Intruder en een '05 Boulevard M50...niet de C50.
Ik vroeg me gewoon af of het hetzelfde was, aangezien het 800 cc is.
En ze spraken veel over de 800 in de thread
En na de hele nacht onderzoek te hebben gedaan en naar de onderdelen te hebben gekeken.
Ziet eruit als Tess, het is dezelfde rotzooi.
Bedankt voor de reactie daar
Whiskey!

Verdomme, ik wist niet dat het zo oud was
Ik heb een '87 VS 1400 Intruder en een '05 Boulevard M50...niet de C50.
Ik vroeg me gewoon af of het hetzelfde was, aangezien het een 800 cc is.
En ze spraken veel over de 800 in de thread
En na de hele nacht onderzoek te hebben gedaan en naar de onderdelen te hebben gekeken.
Ziet eruit als Tess, het is dezelfde rotzooi.
Bedankt voor de reactie daar
Whiskey !
De motor en transmissie zijn hetzelfde tussen de M en C voor zover ik weet.

De VL800/C50 heeft een grotendeels decoratieve swingarm-bevestiging die de achterkant eruit moet laten zien als een hardtail....of het echte structurele ondersteuning biedt, is een punt van discussie.

Hoe dan ook, hij past er niet meer op met aandrijfwisselingen zonder aanpassing ervan, de aandrijving of beide.

81 - 99 of 99 Posts